2011. november 7., hétfő

Első nap... Megint!?

Hűha... A tegnapi bejegyzésem alaposan elmaradt... Az azelőtti is? Na, se baj...

Bepótolom majd. Most első élményem is az utolsó bejegyzésem óta eltelt két nap alatt egy film volt, méghozzá ez:



Idegenek arca, más néven. Szerintem szuper film, nekem tetszett. A szörnyek jól néztek ki benne és a fiatalok is helyesek. Már úgy értve hogy...

Na, nem magyarázkodom... -_-

Több izgalmas dolog nem történt, maximum annyi hogy Facebookon ismét flörttenger árasztott el engem, pedig nem vagyok szép csaj... Nem értem miért.

Na mindegy is. Ízlések és pofonok dolga, és jobb is az hogy engem szeretnek, nem pedig Justin Biebert.

Nos talán a mai napomról annyit hogy unalmas és rossz volt, és még nincs vége...

Mehetek a matek tancimhoz, imádni fogom. Most semmi kedvem nincs hozzá...

Már rám férne egy kiadós Death Note! <3

Hmpf.~

Talán még ma jelentkezem. :D

2 megjegyzés:

  1. Hehe, ittis kb ez van, nekem is kéne matekból korrepetátor...a film nagyon jól hangzik :D majd megnézem ^__^ rám most nem DN hanem egy kis fillermentesharccalteliNaruto rész kellene :( de arra még várni kell.

    Pedig szépvagy hidd el :3 <3 nagyoniss ^____^

    VálaszTörlés
  2. Nos igen, épp ezért most én se nagyon nézem. Kabcsi azért kicsit hiányziik. :D

    VálaszTörlés