2011. november 3., csütörtök

Úton útfélen...

Most már tényleg nem tudok mit kezdeni magammal...

Leálltam Metinezni, kissé feloptoltam magamat, párbajoztam egy párat, meg szabadoztam, aztán végül is meguntam és visszaültem BloodMoonozni.

Már unom a fejem, de még így is inkább ezt teszem mint hogy visszaüljek a suli padjai közé javítva a bukási esélyeimen [na jó ez nem igaz, nem vagyok rossz tanuló].

Közben nézek egy pár videót, mostanában jókat fogok ki. Például ezt is.:



Biztos van aki nem ismeri... No, de hagyjuk ezt.

Talán leűlök még Death Note-t nézni, esetleg elzavarom az öcsémet a gép elől és Sims 3-azok, már azt is rég csináltam. Tényleg! Ez a Pets kiegészítő nagyon tetszik, szerintem szuperül kidolgozták, olyannyira, hogy már nem is nevelem az embereket, hívok Komornyikot ami főz rám, takarítót ami mos és pakol, és csalással lesz sok pénzem is, megveszem azt a képességet aminek köszönhetően tovább él az állatom, és én az állattal játszom, kimegyek a városba, embereket támadok meg, vadászni gyakorlok, vagy lovak esetében a futást és az ugratást. Érdemes kipróbálni!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjiVyKLnNYJmOmIml7_UcZc87XzYZEZQ5_2DYKppe_0L8ZYN4kzsoLFjRco_6vwh5RCDg3E86F714adFVZM399vDRnLhjeK4Kwub_vFikeWR0-PwKtxzO8OUqgKaeb8su99p6W4aM61698/s1600/110922_TheSims3Pets_Demo_hero.jpg

 Majd este még jelentkezem, addig is remélem ti is eltudjátok foglalni valamivel magatokat, és nem ültök a Blogom előtt, csak mert unatkoztok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése