2011. november 2., szerda

Rágógumi...

Ma enyhén szólva rágógumis napom van...



Na jó, nem tudom ez honnan jött.

Teljesen kész vagyok, nem tudom mivel lekötni magam, talán megcsinálom a hajam, de az is életmentő lenne ha elmennénk vásárolni valami jó ruhát. Már unom azokat amik vannak.

Az a 20.000Ft-os kis vásárlás ezek szerint nem engem viselt meg... >.<

Még jó zene sincs most amit szívesen hallgatnék, és durva... Mert még Rammsteinhez sincs kedvem... Regeljek újra HotDog-on? Ch... De kérlek... Minek? Ott is unnám magam.

TeveClubon is sz@r az élet... Olyan zagyvaságokról beszélnek ott is hogy feláll a fülem tőle... Vagy is ketté.

Való Világos vidiket nézek, szerintem ez már valami kritikus állapot, ha már ahhoz folyamodom, ilyen öngyilkosság szerű...

Tényleg nem tudom mit kéne csinálnom. A Halállistát se akarom nézni mert már kívülről tudom a szövegét [pillanatnyilag, az egészet].

Ha lenne valami jó MMORPG....

Mondjuk öcsém épp WoW-ozik valamelyik P szerveren, hátha én is elboldogulnék ott, bár nem változtat ez a tényen hogy ahhoz szőke vagyok.

Most meg Metin szerver sincs jó, normális....

Unalmas egy világ ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése