2011. november 3., csütörtök

Reggeli fürdés.... És akkor még hol a vacsora?

...Most csoda hogy tudtam aludni, 7:04 körül ébredtem fel hogy a kerge macskám nyávog... Na mondom kurva jó -_-" Ez se hagy aludni, aztán csak körülbelül, hajnali háromkor aludtam el...

Utána végül is vissza tudtam aludni úgy 30 percre. [megőrjít ez a 30 perc, néha túl sok néha túl kevés, ez viszonylagos]. Aztán végül felébredtem mikor már csak hárman maradtunk a házban, természetesen a szolga öcsém, a csóró macskám és én, a ház feje, a Don... A királynő!

Kicsit még kómásan feküdtem a TV előtt aztán összeszedtem az alvás alatt összekuporgatott erőmet és befeküdtem a kádba, hajat mostam és voálá... Itt unom magam megint a gép előtt..

Ti NE kövessétek a példám!

Menjetek ki a szabadba gyerekek, még szünet van, hátha elrabol titeket valamilyen csöves és végig tosz az úttesten, sokak már azt se bánnák mi? Csak történjen valami.^^

Ja, akik meg a munkahelyen foszladoznak annak meg, ugye kitartást!

Mindjárt itt az egy napos hétvége! [egy nap igaz? mert le kell dolgozni a hétfőt]

Juj hát meg most jut eszembe, még egy videó amit szeretnék felrakni nektek, hát szakadjatok csak:



Na akkor én le is lépek, még rengeteg elintézni valóm van anyumék gépén, aztán majd teszek fel képeket is, mert már ideje annak is...

Huh na! Még.. Találtam egy eszméletlenül jó oldalt, amin olyan durva képek vannak például a Dn szereplőkről hogy azon becsináltam, imádom, majd sunyiba fellógok még rá, ha falakinek kell az keressen Facebookon hátha fent leszek, vagy küldjön egy levelet ide:

mello_mania@citromail.hu

És aztán még a vacsorát meg se csináltuk OO"

Na kellemes napot, remélem felébredtetek, ha nem nekem köszönhetően akkor max a videó miatt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése