2011. november 23., szerda

Isten hozott engem a Blogomon

Isten hozta magamat a Blogomon..

Hú de rég írtam ide, el se hiszem... [na, ebben a pár szavamban 20 hiba volt meg mire ezt is begépeltem xD].
Na, hát hol kezdjem.

Mikor is írtam utoljára? Szünet előtt vagy szünet után?

Basszus... Mindegy.

Jól telt amúgy, szülinapot ünnepeltünk meg névnapot is ettünk meg minden.
Idő közben töröltem a Facebookom mert untam hogy körülbelül 80000 privát ablak nyílt azalatt a zsenge 1 perc alatt amikor is megpróbáltam a 300-600 jelölésemet iktatni vagy igazolni...

Jó, az én hibám volt mind1 majd találok más megoldást a kommunikáció teremtéséhez. :)

Jaj és csoda hogy még mindig szeretem Mellot, vele egy új korszak nyílt meg előttem... Amióta szeretem annyi minden új értelmet és szerepet nyert nálam...

Például megszerettem a Skillrexet:





Vagy imádom a Lordit és az Ensiferumot is:





Jaj... Mit mondhatnék még, imádom ezt a korszakot és remélem sosem múlik el. :D

Ja, és visszaszoktam a metinhez... Itt a kép a karakteremről.: 


Remélem tetszik, szerintem irtó szexi, bár csaj vagyok de ne nézzetek lezbinek. XD
Egyébként ha valakit érdekel a szerver akkor itt a weboldala: 

http://metin2hungary.net/index.php?topic=109047.75

És a csevegője ha kell.
http://metin2hungary.net/index.php?topic=109047.75

Remélem ti is feljöttök, és írjatok rám, SKRiLLEX néven megtaláltok.^^

Ja, és innentől kezdve körülbelül 2 napos karbantartás kezdődött, szóval két nap múlva minden hibátlanul működni fog ha igaz és mindent kijavít a kedves admin. Én bízom benne.

Na de megyek mert holnap két témazárót írok, kémia és persze földrajz. Tanultam rá szal nem lehet gond...

Nos majd még jelentkezem, puszka és Mello legyen veled. *.*

[Ja és elképzelhető hogy új designje lesz a blognak]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése